nedelja, 9. marec 2014

68/365 Muza

Če je Tavelika Zajčica "razum" in če je Tadruga Zajčica "čustvo" kaj je potem Tamala Zajčica?
To vprašanje me že dolgo spremlja...
In včasih pride odgovor, ko najmanj pričakuješ...

V trenutku, ko sem prebrala današnjo besedo, sem vedela...

Že lep čas je Tamala Zajčica moja MUZA!

S svojim veselim in hkrati žalostnim pogledom, s svojim smehom in obenem s solzicami, ki tako rade polzijo Po njenih ličkih, s prikupnostjo in nedolžno nagajivostjo, z milim izrazom in včasih s krempeljci in stisnjenimi zobmi, s svojim neukrotljivim in večkrat nerazumljivim čebljanjem, s svojimi skuštranimi kodrčki in včasih namazanimi ustnicami in nenazadnje kar s svojim temperamentom, mi v trzljaju očesa pričara celo mavrico čustev...
V hipu me s skrajnega roba žalosti povede do drugega skrajnega roba sreče...
Neverjetna je,...
...kot vsi ostali Zajčki...

Na fotografiji je v varnem atijevem naročju, kjer si tolaži zaradi odvzete igračke strto srce...

Moja MUZA



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.