ponedeljek, 10. februar 2014

40/365 Legendaren

"Mala malca", sem pmislila, ko sem prebrala današnjo besedo. Vprašaj in dan ti bo odgovor!
Takoj sem pomislila na znanega angleškega pevca in njegov legendarni CD, ter skoraj skočila k predalu s CD-ji in ostalimi podobnimi ploščki.
Nisem še dobro prebrskala predala, ko pade na tla DVD o človeku, ki je bil povsem drugačen, kot so legende, ki so mi prišle na misel.


Človek, ki ni postal legenda s kakšnim hudim komadom, s kakšno slavno pesmijo, ni postal legenda s svojim razuzdanim življenjem, s tragično smrtjo zaradi prevelikega odmerka takšnih ali drugačnih opojnih substanc, kakor je to storilo malo morje zvezdnikov, pevcev in pevk, igralcev in igralk, ki jih množice še vedno objokujejo, poveličujejo in kujejo v zvezde, jim dajejo naziv (zame - kvazi) legende...

DVD je o človeku, ki je sicer res živel vsem na očeh in bil marsikomu v spotiko in je s svojimi (za množice konzervativnimi) izjavami sprožal plazove ogorčenja in buril valove bruhanja, ki se je nanj usipalo potem.
A ta mož se ni dal! Do zadnjega diha svojega svetniškega življenja se je boril za človeka, za njegovo dostojanstvo, za družine in njihovo svetost, za zakonce in njihovo rast, za ženske - ja prav berete, zanje, da bi se zavedale svoje velike vloge k doprinosu nebes na zemlji, boril se je za mlade; jih opogumljal, spodbujal, vabil in nagovarjal, da bi se sleherni trenutek zavedali, da so (smo) prihodnost! Nenazadnje se je boril za nedolžne, na najšibkejše, za tiste, ki so v tej v povzpenjaoči se kulturi smrti najbolj ogroženi; za nerojene otroke, za umirajoče, za prizadete...


Res je bil velik človek. Ne samo to! Bil je karizmatik, In to velik.
Dano mi je bilo, da sem tistega leta - 1996 ali nekaj takega, bila v Postojni, ko je prišel na tridnevni obisk v Slovenijo.
Zavrešalo je med ljudmi, ko je prišel... Koža se mi je naježila, ko se je pripeljal mimo in vsak posameznik je čutil nekaj posebnega, nekaj velikega je bilo tam.
In potem oglušujoči vrisk množice, ko je izrekel tisti njegov LEGENDARNI:
"Papež ma vas RAD!"

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.