petek, 10. januar 2014

10/365 Resnično

Sinočnja noč je ena bila tiste sorte, katero bi najraje prepovedala...
Če se temu lahko reče noč.

Mala Zajčica še kar boleha. Vso noč sem bedela nad njenim dihanjem in tipala razbeljeno čelo, poslušala nemiren spanec in šele proti sem zares zaspala.

Zbudilo me je jutro in resnično nisem mogla verjeti, da bom tako zalepljena, neprespana, tečna, zoprna, z glavobolom in še čem, lahko normalno preživela odpošiljanje Zajčkov v šolo, vrtec in v službo...

Petki so še bolj zgodnji, ker ima najstarejša Zajčica preduro in vedno malo hitimo in lovimo minute.
Pa je uspelo, resnično je bila umirjena, naredila je vse, za kar ponavadi potrebuje spodbudo in opominjanje, v pravem času.
Prva je šla.

Pri drugi Zajčici se ponavadi resno zatakne. Hlače niso prave, kljub temu, da si jih je resnično sama izbrala in večer prej pripravila, majčka ni u redu,... Vedno je nekaj, kar ni prav...
Tale Zajčica je zelo intuitivna deklica. Kar ja danes prav, ne more biti tudi jutri. Zna biti izredno ljubezniva, zna pa biti tudi vse kaj drugega.
Zanimivo je, da sva si resnično zelo podobni in zaradi tega prihaja so občasnih trenj. In jo resnično razumem šele, ko se nevihtni oblaki skadijo. V njej vidim sebe in včasih mi je težko ko pomislim, da se bo mogla prav fino obrusiti in izoblikovat, če bo želela biti razumljena.

In ravno, ko sem pogledovala na uro in ugotavljala ali jo bom zagledala na stopnicah še v pižami, ali že oblečeno je prišla. Urejena, tipi-topi. Včasih otroci čutijo, da starši rabijo njihovo sodelovanje?

Tale fotka je nastala tik preden je šla v vrtec.
Resnično mi je polepšala jutro in mi narisala nasmeh na obraz...

Nogavičke je dobila lani za darilo od njene najljubše tete. Kakih pet pisanih parov pride v paketu.
In vse je prav lepo pokombinirala...

Tem malim Zajčjim tačkam RESNIČNO odlično pristojijo. Točno tako so resnično prav!






8 komentarjev:

  1. Mojca hvala...lepo te je brat in všeč mi je tvoje pisanje.Se veselim vsakega dneva posebaj... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Klementina! Zdaj bom še z večjim veseljem pisala, Ko vidim, da nekdo res prebere ali pa vsaj pokuka semle.

      Izbriši
  2. Jaz že zjutraj sedaj hitim gledat novičke s severa :D. tale z nogavicami je res simpatična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Asti ampak mislim, da ne bom tako ažurna skozi vse leto. Hvala za komentar.

      Izbriši
    2. Ali si nisi zadala 365 fotografij? Jaz tudi bom enkrat.... ko bom imela čas. To si že dolgo obljubljam.

      Izbriši
    3. Asti, ja projekt je 365 dni, samo glede na mojo vztrajnost... Tudi ti lahko začneš, nikoli ni prepozno. Zakaj bi začeli 1. januarja, ko pa lahko npr.14 februarja in ustvarjamo do naslednjega 14. februarja?

      Izbriši
    4. Mojca super pišeš, rada te preberem :)

      Izbriši

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.