sobota, 25. januar 2014

25/365 Jutro



Današnje jutro, je bilo v primerjavi s prejšnjo soboto nekaj povsem drugega.
Nisem mogla verjeti, koliko je odbila ura, ko je mali Zajček po vsej sili hotel vstati. Zunaj je bila vendar še trda tema.
Megla in mrak sta se zagozdila nad mestom in tam ostala vse dopoldne.
Prejšnji večer so Zajčki poskakali v posteljo bistveno kasneje, kot ponavadi a rana ura je bila zjutraj, ko so priskakljali izpod toplih odej.
Bili so nemirni in preglasni, delo se nam je zatikalo in prav nič ni šlo od rok.

Toda velik lonček tople dišeče kave, pest domačih babičinih piškotov in velik zajčji objem, je postavilo svet nazaj v prave tirnice...

Pravijo, da se po jutru dan pozna... Res je, a dobra kava naredi še tako megleno JUTRO, prečudovito!

Dobro jutro!




4 komentarji:

  1. Po jutru se dan pozna.... točno tako. In jutra, ko je družina cela zbrana pri zajterku so meni najljubša, čeprav je polno hrupa, vpitja in govorenja drug čez drugega.... ampak takrat ob vikendih je naša posadka popolna in prav zaradi tega imam rada vikende.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro jutro! Ja, jutra ob vikendih so tudi moja najljubša. Tole je bilo posebno lepo tudi zato, ker je spet ati z nami. Ta teden je bil spet v Slo in je pol noči vozil, da je bil na sobotno jutro z nami.

      Izbriši
  2. Dva dni me ni bilo in nisem prepoznala bloga.
    Dišeča kava, glasni otroci in sneg. Najboljša kombinacija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro jutro! Ja sem se malo igrala in potem obupala in šele danes zjutraj sem videla tole jesensko podobo bloga. ajoj! ;9

      Izbriši

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.