sreda, 8. januar 2014

8/365 V zraku

Danes so Se temperature dvignile visoko na raven pomladnih dni...
Že pred dnevi so Se prebudile price in žgolijo in pojejo, kot da je Gregorjevo pred vrati.
Tako rada imam pomlad, saj me njena toplina navdaja s posebno energijo, z novim elanom in ustvarjalnim nemirom.
Prebudijo Se metuljčki v trebuhu, zapojem si še bolj na glas, vse Se spravlja v gibanje, zadiham s polnimi pljuči in srkam vase prebujajoče Se življenje.

Ja, NEKAJ je v zraku...

Pogled mi večkrat zleti proti nebu...
Včasih za ptico, včasih pa kar tako.
In danes mi je bilo podarjeno čisto preveč trenutkov, ki sem jih škljocaje hotela ujeti v telefon. Katerega naj zdaj izbem?

Nebo je te dni večkrat modro-belo prepleteno s sledmi, ki jih za seboj puščajo letala, in jutra so okrašena s slepeče oranžnimi sončnimi vzhodi in z žarečo rdečino sončevega zahoda. Eden lepši kot drug.

A nič nič Od tega ne more povedati,kaj je tisto v zraku...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.