ponedeljek, 6. januar 2014

6/365 Pozabljen

Lahko bi pisala in risala o pozabljenem, toda mnogo težje mi je bilo to spraviti v objektiv. Med postiljanjem, zračenjem sobic in sprotnem hitrem pospravljanju, sem vstopila v sobico, ki jo uporabljamo za goste. Izpod posteljnine, zložene na mali postelji, je kukal list papirja. Pozabljen. Pravzaprav dvakrat pozabljen. Lani poleti je bila pri nas na obisku družinica. Njihov najstarejši fantek, prvošolček je zelo skrbno in natančno narisal risbico. Zvečer jo je vzel s seboj v posteljo in ponoči mu je zlezla na tla. Zjutraj le bil porisan list pozabljen. Prejšnji mesec, ko je bila sobica deležna temeljitega čiščenja prahu, ki se je zalezel tudi pod posteljo, sem našla tole risbico. Imela sem dober namen, da jo odnesem s seboj v Slovenijo in jo dam malemu umetniku, a sem v naglici pakiranja kovčkov nanj popolnoma pozabila. Danes me je presentil in se mi dal odkriti in zdaj se mi zdi, da ni več tako "pozabljen"

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.