sobota, 18. januar 2014

18/365 Navaden

Današnja sobota se je začela kot povsem navaden dan.
Prezgodnje vstajanje malih Zajčkov... Najmlajša in najstarejša Zajčica sta še v trdi temi priskakljali v ta veliko, toplo posteljo. Migetanje in šepetanje je nakazalo, da se lahko poslovimo od spanja in naredimo najboljše, če kar vstanemo.
Nekaj je bilo danes v zraku, nekaj v naši hišici... Tiha uigranost in umirjenost, ko smo skupaj pripravljali slasten zajtrk in delali načrte za dopoldne...
Do kosila smo poleg gospodinjskih opravil imeli še psihološke, teološke, sociološke, agronomske in umetniške urice... Minilo je kot bi mignil.

...Ati je z deklicami barval stare vrtčevske stole, ki smo jih lani odkupili od vrtca. Iz "rumpl kamre" se je slišal pogovor, smeh, hihitanje, no ja priznam, tudi vik in krik je bil, ko se je mali Zajček usedel na sveže pobarvani stol. S temnomodrimi hlačami na rumeno...
V stolčke so vpletali spomine, v srčke pa trajne neminljive vezi.
...Jaz sem z večjima dvema Zajčicama čistila in jima pomsgala. Kako se je vse bleščalo, toda ponos v njunih očeh, ob opravljenem dnevu se je bleščal še bolj. Potem smo ustvarjali na željo druge Zajčice, ki vedno rada kaj ustvarja... In čebljale, se hihitale, smejale, no ja tudi kregala sem se, ko je največja že petič povlekla nit iz igle in nisem videla vdeti...

Nekaj je bilo v naši hišici... da so ati in ta veliki dve Zajčici odšli na kolesarski potep, se imeli fino in videli tri fascinantna igrišča v sosednjem Kleinglattbachu.
Rdečih lic in žarečih oči so se doma zatopili v igro, na kavču poleg, je dremala mala Zajčica.
Sončno popoldne in umirjenost v hišici je še mene zdramilo in zvabilo na daljši tek.
In med sopihanjem pod Vaihingenškim letališčem sem razmišljala kaj je bilo "tisto" v naši hišici?

...Zdaj najmlajša, kljub pozni uri še ne spi. Tu ob meni čeblja in se hihita, se smejiva in pogovarjava, in ja tudi jezila sem se že, ker je še vedno budna kot sova.

Gremo v Mižule, z eno veliko željo;
Da bi se "tisto", kar je bilo danes v naši hišici, še kdaj prebudilo pri nas. Tak mali čudež, ki NAVADEN sobotni dan naredi čudovit sobotni dan.



B

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.