petek, 17. januar 2014

17/365 Dom

Dom?
Kje je moj dom, vem...
Kje smo Zajčki doma vem...
Toda kje je naš dom?
Enkrat v Sloveniji, sedaj v Nemčiji...


Si bom sposodila zlajnano frazo, ki jo mi večkrat uporabljamo, kadar razlagamo kje smo doma.
Najbolj enostavno, in resnično;

DOM je tam, kjer je srce. In kjer sanjamo svoje sanje.

Vemo pa, kje raste naša Zajčkova hišica, ki bo v prihodnje naš pravi DOM!



4 komentarji:

  1. Ups, kam sem jaz poslala en komentar, ne vem :( če ga najdeš, ga kar zbriši.

    Se opravičujem, nisem vedela, da je to cel projekt.

    Meni je bilo všeč, ko sem videla pri tebi, pa sem si zaželela, da bi vsak dan lahko objavila nekaj, kar sem naredila. Predvsem so to ročna dela, ki so nama skupna.
    Včasih pa tudi kaj drugega.
    Upam, da bova uspešno objavljali celo leto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dominika, ti Se kar pridruži, Se bova spodbujali in bodrili, kadar Bo vnema pojenjala. S Piinim projektom Ali s svojim osebnim. Se že veselim...

      Izbriši
  2. Dom je tam kjer je srce,kjer si zaželjen in srečen....tam,kjer se počutiš svobodno, tam kjer lahko pokažeš tudi svojo slabo stran, pa te imajo še vedno radi.

    OdgovoriIzbriši
  3. U to je pa res. Me je tvoja lepa misel spomnila na zelo lepo pesem. Nemško. V njej Herbert pove taisto reč: Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl.

    Herbert Grönemeyer - Heimat

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.