nedelja, 19. januar 2014

19/365 Obiskovalec

Ta motiv me je danes držal za vrat.
Kje naj ga najdem, tega obiskovalca?
Naš redni obiskovalec vrta, kos Jakob s svojo rjavo ljubico je bil tu danes prekratek čas, da bi ga lahko ujela v objektiv. Ježka ni bilo, miška je tudi v kakšni luknjici na toplem čepela, pajkov ne bi kazala, naj bodo v miru, saj je nedelja,... Za muhe, čebelice in podobne žuželke je bilo danes za spoznanje prehladno in premalo sončka,...
Kje naj ga najdem, tega obiskovalca?

Saj ne, da smo nedružabni, asocialni ali kako bi rekla, samo odkar smo se pred tremi leti začasno preselili v Nemčijo, v malo mestece Vaihingen blizu Stuttgarta, se je struktura in frekvenca obiskov zelo spremenila.
Še vedno se spomnim prvih dni. Takrat je še nekako šlo, lovili smo se in privajali in je nekako šlo. Ampak prvi vikend nas je zadelo; NIKOGAR ne bo na obisk in mi ne gremo nikamor!!??
Tole je bil za nas, ki zelo radi hodimo na obiske, še raje pa obiske dobimo, pravi šok. Takrat sem se počutila zares izgubljeno in nekako osamljeno v velikem tujem svetu...

In tako ob sobotah in nedeljah gremo redko na obisk. pa tudi obiskovalcev ni veliko k nam. Od pomladi do jeseni se večkrat zgodi, da imamo na vrtu piknik, pa povabimo kakšnega moževega sodelavca, pa mi smo povabljeni kam na kakšen rojstni dan,

K nam torej tudi danes ne bo nikogar, pa tudi mi ne gremo nikamor na obisk...

Hm, ja, res ne? Seveda gremo! Kot večina nedelj se popoldne odpravimo v Stuttgart, v Slovensko župnijo, k slovenski maši.
Eno od spoznanj, ki smo jih tukaj odkrili, je, da če nisi povezan z drugimi ljudmi, potem ne obstajaš, se izgubiš.
Srečanja s prijatelji, sorodniki, znanci so zelo, zelo pomembna. Za rast in povezanost naše družine, za širitev obzorja...

Tudi fotoaparat sem nesla s seboj v Stuttgart, da bi mogoče škljocnila kakšnega obiskovalca, pa mi ni uspelo.
Še Boštjanu sem potarnala, da danes ne najdem motiva in se mi prostovoljno javi, da me pride kar sam obiskat. :)

Obiskovalca ni bilo. Na poti domov iz Stuttgarta smo se zapeljali mimo tovarne, kjer dela mož. Tam smo ga našli. No ne obiskovalca, pač pa Besucher-ja. In kdo ve, morda na tem mestu ta teden parkira nekdo, ki bo te dni tudi naš obiskovalec.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.