sobota, 18. januar 2014

2/52 Kvackan angel

Kvackam za duso. Z veseljem, in pri tem zelo uzivam.

Danes je na vrsti predstavitev kvackanega angela.
Kot vecina mojih kvackarij je bil namenjen za darilo. Narejen z mislijo na obdarovanca, na novokrscenca, podarjen iz srca.

Nacrt? Hm, ja, nacrt je se vedno v moji glavi.
Kvackala sem ga ko sem imela cas.
Delala, podirala, dokler nisem bila zadovoljna z izdelkom. Pri tem pa pozabila pisati in risati petlje na papir.
Mogoce naredim se kaksnega, mogoce bo z vzorcem, kdo ve.

Vem le, da bo drugacen, ker niti dva angela nista enaka.
Ste ga ze videli kdaj?











8 komentarjev:

  1. Kako je srčkan. Zares je lep!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit...preprosto čudovit.
    In ker je delan z namenom da nekoga osreči ima še toliko večjo vrednost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Zame imajo veliko vrednost, so kot mali člani. Vedno jim najprej naredim glavo in naredim oči, da dobijo "dušo", potem je ustvarjanje še bolj osebno in nikoli dolgočasno

      Izbriši
    2. Srečo imajo tisti,ki dobijo tako osebnostno darilo,kajti taka darila so veliko več vredna,ker imajo dušo in zgodbo. Meni osebno male stvari zelo polepšajo življenje in velikokrat ostanejo v trajnem spominu.

      Izbriši
  3. Pozdravljeni! Po naključju sem odkrila strani z vašimi čudovitimi izdelki. Zanima me, ali naredite kaj tudi po naročilu? Lep pozdrav, Gabriela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni Gabriela!
      Ja je že tako, da včasih naredim kaj tudi po naročilu. Odvisno od želja in razpoložljivega časa.

      lep pozdrav, Mojca!

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor!
      Prosili so me, da bi bila krstna botra fantku. Vem, da se ob tej priložnosti ponavadi podari kaj zlatega, da ostane za spomin, jaz pa bi mu rada dala nekaj, kar bi lahko "uporabljal" že zdaj. Pomislila sem na mehkega angelčka, ki bi ga lahko stisnil k sebi ali ga imel v posteljici. V mislih imam takega v velikosti medvedka ... Ko sem iskala po internetu, sem našla sliko "angelčka - fantka", vendar ne vem, kje bi ga lahko kupila. Po sliki se mi tudi zdi, da je bolj majhen. Ko sem videla vaše lepe izdelke, sem pomislila, da morda naredite tudi kaj po naročilu ... Si pa ne predstavljam, koliko časa vzame izdelava.

      Izbriši

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.