petek, 31. januar 2014

31/365 Tuje

V tuji deželi, v tujem mestu, se uči tuji jezik, ki ji je postal že domač.
Tale je današnja;
Kako mi je zanimivo, ko se nekje daleč, med tujci, v nekem trenutku počutiš tako zelo domače, medtem ko se v domači deželi tako hitro počutiš tujec.

Spodnja je sicer od včeraj, a ker tako lepo prikazuje Marktplatz; osrednji trg v mestecu, mestno evangeličansko cerkev in nad vsem grad Kaltenstein, ki je pred leti tako nepopisljivo tuje, postalo prisrčno domače, jo prilagam zraven.

Lepo, a ne?
Lep pozdrav s Severa!
Mojca.




2 komentarja:

  1. Tole mestece je pa tako prisrčno. Takoj te sprejme. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Asti, ja, tole mesto je postalo simpatično, ampak prvi vtis je bil obupen. Šele z vsakim naslednjim sprehodom po mestu, sem ga "posvojila" oziroma, me je udomačilo.

      Izbriši

Hvala, ker ste se ustavili pri meni, vaš komentar polepša dan.